Praktiken

Idag var man på praktiken då, det var ok men enda man fick göra var att plocka upp varor, fick hållas till där smink,hårfärg och sånt är, så roligare det än att vara vid maten och så. Och tiden rulla på även om man bara plockade upp varor hela tiden. Så det funkade!

Men skar mig på något när man plockade upp någon vara, så blödde som bara den.
Det var mindre bra men till slut slutade de blöda. Det tråkiga var nog att man mest var själv, för menar vill man något som man inte kan så är de tråkigt att man inte kan hitta någon som kan hjälpa en. men annars är det ändå skönt att få vara ensam lite då och då.. Men när man kom dit så tyckte jag inte alls det visade så bra vart grejerna fanns och så, visa inte ens hur maskinen där man slänger kartonger och sånt fungerade. *dåligt*
Men en sak under denna dag hade hänt , det ska man berätta för er, lovar var förbannad som bara den..

Då man skulle åka hemåt med bussen så gick man till omklädningsrummet där mina saker fanns och så.
och så tänkte man att man skulle köpa något mumsigt då man satt och väntade på bussen och kollade i min Plånbok men inga pengar fanns där, hade inte så mycket utan bara 20 kr kvar och en massa små mynt.
men allt det var borta, fanns bara 4 kr och några femtioöringar. men snacka om att man blir förbannad.
menar man tror inte det finns en chans att folk ska kunnas sno värdesaker av folk på en stor arbetsplats som viberga. men ta mig fasiken så finns det tydligen det. Det var tur att man hade handlat upp sin 100 kr innan man gick in på viberga, för annars hade jag blivit ännu argare. så imorgon ska man säga att någon har tagit mina pengar. för så kan det ju inte gå till. Någon som jobbar eller något liknande måste ju ha tagit dom? Någon fattig än.
Men det man mest blev arg över är att det inte finns ett enda värdeskåp som jag kan ha dessa två veckorna man ska vara där, det är dåligt. menar kan inte ha Plånbok,nycklar,mobiltelefon osv i mina fickor heller. så irriterad blev man. men inget man kan göra åt nu. Snott är snott.

Annars har väl min dag varit helt ok. Henne man jobbade med var hur trevlig som helst. Tur det! :D
Ha en trevlig onsdagskväll.

Kommentarer
Postat av: Wictoria.

dem sa inte så mkt. frågade var de var som hände bara. Kram

2008-04-10 @ 19:25:35
URL: http://wictoriia.blogg.se
Postat av: Jennie

Låter dom en bra dag :)

2008-04-10 @ 22:31:35
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Charlotte

Ny fredagstävling hos mig - vinn en kultig tv-serie på dvd! Titta gärna in och var med. Trevlig helg!

2008-04-11 @ 15:08:24
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0