Frukost

Nu har man pillat i sig lite frukost, O´boy, macka och en banan. Något fick man allt i sig.
Men man har en hund som ligger och vill ha min frukost. Ligger & dreglar. hihi

Ligger i sängen just nu, tar det lungt. Känner inte alls för någonting just nu.
Gick förut till andreas jobb och lämnade en skiva sen bara runt macken med catch, snacka om
att man hade ont hela vägen hem. Förstår inte att man ska få såna smärtor som värker så himla mycket!
Men ibland är det så tyvärr. bara att försöka stå ut.

vädret idag är ingen höjdare ännu iallafall, mulet.
Men får hoppas att det ändrar sig, men det lär de säkert inte göra.
Nu ska man försöka göra något annat. Vänta tills min älskling kommer hem på lunch.
För saknar honom lite nu faktiskt, han är så snäll som verkligen bryr sig om mig när man mår dåligt.
älskar dig andreas, du är mitt allt mitt körsbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0