Usch

Kanske inte världens bästa rubrik, men den får duga.
är hemma idag också, och imorgon från Praktiken kommer man med vara hemma.
Ska försöka gå till skolan på fredag för fick reda på att vi har prov nästa vecka på tisdag och onsdag *suck*

Som tur har dom inte fått nya pappren eller uppgifter. Som tur är.
Så det är väl bara att börja plugga som ett as då. För att få ett bra betyg. Vill verkligen ha det.
Idag har man känt att min hals har svullnat upp eller ena halsmandlarna har det.
Kan jag aldrig få bli frisk. *suck* Vill heldre vara i skolan än sitta hemma här.

Saknar att få umgås med vännerna ju.
Det märks att man missar så mycket när man är sjuk.
liksom när man är i skolan så tror man att man inte gör så himla mycket på lektionerna.
men de inser man sen när man är tillbaka till skolan igen efter man varit sjuk. Märks tydligt.

Ska snart ta och laga lite lunch åt mig & älsklingen.
Han har lunch om en timme.
Catch sover som en stock närmligen nu. sover så sött.
Alla ni som är inne på min blogg, kommentera gärna. Alltid kul att få läsa.

Bye .

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag brukar läsa och kommentera :D

2007-09-13 @ 16:21:31
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0