Sjuk

Gillar inte att vara såhär sjuk. Är helt Genomförkyld & helt seg i min kropp. Orkar ingenting.
Vill inte vara hemma igentligen, för missar så otroligt mycket. Och på torsdag kommer de inte bli någon praktik för min del. För min mamsi tyckte att jag skulle vara hemma inte så bra att stå i ett kontitori när man är helt förkyld. så bäst att man stannar hemma och lyr sin mamsi. Och det kanske är smartast att vara det. Så jag inte smittar ner någon där och kunderna. Idag blir det bara vila, vila & åter vila.

Se på lite filmer och så. Bara mysa ner mig i sängen.
Jag hoppas att jag inte har missat allt för mycket i skolan..
Men det har man väl säkert gjort. *suckande*
Sitter här & kollar på lite lägenheter på Vallonbygden.
Är så himla trött på denna lägenhet vi har, speciellt han som äger dom. han hör aldrig av sig
och det är Jäkligt svårt att få tag på honom. Gillar inte sånt folk som är så.

Nä, ska krypa ner i sängen nu och se en film.
Hejsvejs.

älskar dig honey.

Kommentarer
Postat av: sanna

tacktack:)
usch för åh vara sjuk:/

2007-09-11 @ 16:20:53
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0