Praktikplats

I tisdags var man på Åbergs Konditori, för att presentera mig. Skulle ha min APU där. Skulle börja hos dom i torsdags. Och i onsdags kväll var jag skapligt nervös, nervös över att man bara skulle göra fel och typ tappa massa bakelser och såna saker. Men tappa ingenting. När man kom dit igår så fick jag klä om till arbetskläder, och sen ta upp alla nybakade frallor och lägga dom i korgarna. Sen blev det att lägga in alla bakelserna i disken. Som sagt hela förmiddagen var full, hade inte ens en lunch. tog bara en fika. Det var de enda..

Resten hade man som sagt fullt upp. Men bättre att ha mycket att göra än för lite. Det är de bästa med APU att man har mycket att göra, värsta är om man har valt en APU där man inte har någonting alls att göra. Det är de västa. Gick från 7.30 - 14.30 men nästa gång ska man börja 7.00 - 14.00 de ska bli skönt. Slippa gå så himla länge.För på eftermiddagen fanns de inte så mycket att göra alls. Så de ska bli skönt att få sluta tidigare.

idag är det äntligen helg då, Men denna helg kommer väl gå lika snabbt som alla andra helger.
Denna helg blir de att plugga lite, för har lite uppgifter som ska bli klara, så slipper man ha de som rester.
bättre att bli klar med de i tid. Annars så ska vi på Golden - dagen på söndag i Linköping. Det ska också bli kul.Bra att de händer lite om helgerna, men ändå kan de vara skönt att få vila ut också. Men som sagt nu i september kommer de bli mycket fart och fläkt. * skratt * men bättre de då går tiden fortare.

Nu blev det mycket skrivande här. kanske dags för mig att ta och gå ifrån denna dator.
Och lägga mig i soffan med min plutt och mysa. Men är ändå skapligt trött så funderar snart att ta och sussa.
behöver vila ut nu när de är helg. Känner det i kroppen.. Ha en fin fredag. älskar dig Gulliplutt. du & jag föralltid. (V)

Kommentarer
Postat av: Sanna

tror du kommer få det kul där:)

2007-09-08 @ 18:02:10
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0