Ingen rubrik

Idag fick det inte bli någon rubrik , för jag har ingen.
idag har inte hänt så himla mycket. mest bara slappat och vilat ut.
imorgon är de skola för min del. men kommer inte delta i idrotten.
så det blir bara Praktisk marknadsföring A och varmkök för min del.

Men på varmkök ska vi fika med HP 1 för sist så gjorde vi bullar och kladdmuffins.
men bullarna blev bäst. Tycker då jag. Är inte så mycket för kladdmuffins.
Idag ringde min älskling och kollade om vi kunde få en titt på en trea som vi har kikat på.
Men han skulle höra av sig. så vi hoppas att han kommer ringa imorgon så vi får komma och kika.
skulle vara kul faktiskt. Imorgon blir de en mysig ikväll.

För de är närmligen min älskling och jag som firar 11 månader imorgon.
 Så vi ska äta lite gott och ha det mysigt. Tänk vad tiden går fort. otroligt
börjar närma sig 1 år nu. wie Vi får som sagt planera något kul den dagen.

Tänkte ta och skriva lite på catch hemsida.
Uppdatera lite och så. Alltid skojigt. hihi

älskar dig andreas.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja det ska bli roligt:)
Det är ju lika bra att vänta tills man hittar något där man verkligen kan tänka sig och bo, eller hur:)?
Va bra:D jag tycker det är skitsnyggt och lagom stor också. Är ju bra om det är tåligt då vi har vår lilla kisse som gärna använder bordsben som klätterställning.

2007-09-20 @ 15:33:10
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0