Stavgång

Nu i 2 dagar har mamma & jag stavat en bit dem här dagarna. Det har varit riktigt kul faktiskt..
Mamma har tjatat om att hon vill ut och träna så då passade vi ändå på nu när vi har höstlov.
Så imorgon ska man ut till dem och då ska vi gå lite också, men då blir de inte lika långt som vi har gjort dessa dagar. Då har vi gått säkert 1 mil eller något. Det är en bit , Och man känner lite nu efteråt att de tar..

Och nu i veckan så ska vi in till stan , Jag ska handla lite saker..
Ringde till Skopunkten och frågade om dem hade ett par stövlar jag ville ha, frågade om dem fanns.
Först ringde jag till skopunkten vid maxi men då fanns dem inte alls. Men sen hade man sån tur att dem i Linden hade. Så sjukt bra, Så hon la undan ett par till mig så ska jag dit och se om man tycker om dem och kan ha dem.
Lägger in en bild sen. Det som var så bra med dessa stövlar var att de var varmfodrade, trodde aldrig att man skulle hitta ett par som var det , och som ser snygga ut. För det är väldigt svårt att få tag på. Men jag lyckades !

Ska snart sätta mig med min uppsats om stavgång som vi har på friskvården.
Måste fan bli klar med det nu innan höstlovet är slut. Det är ett måste.. Många dagar som försvinner nu i veckan.
Men min mamma hjälpte mig lite här idag , så det var skönt att kunna få lite hjälp ibland.. tack mamma !






Kommentarer
Postat av: Wictoria

Va fin din blogg är :P

2007-10-31 @ 00:10:42
URL: http://wictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0