Kyligt ute

Idag är det faktiskt riktigt kallt ute tycker jag.
Jag sitter inomhus till och med & fryser i hjäl.
Jag känner inte mig alls frisk idag. Vet inte hur jag ska göra med skolan?!
Mår inge vidare.. Efter praktiken igår så mådde jag jättekonstigt i hela kroppen.
Jag la mig och sov och sov i flera timmar framåt kvällen..

Och jag har en sån känsla av att snön kommer snart.
Så när man vaknar en vacker dag så har vi säkert vitt på marken. Och tror den kommer komma snart.
Det är bara en känsla jag har inombords. Men det märks.
Sitter här och fixar lite i min blogg. vill ändra min design lite. Lite har man lyckats med iallafall.

image60

Min älskling blir nog inte glad om jag är hemma idag.
men känner mig inte alls frisk idag.
Får se vad han säger sen..
min snuttegurka = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0