ännu en måndag

Ännu en vecka här. Hoppas den går lika fort.
Idag har man varit ute och sålt massa annonser. Det har gått bra.
Det börjar gå framåt för mig nu. har några kvar. Inte så värst många.
ca 6 stycken kvar . Så det hoppas man kommer gå fort. För de är inget skoj.
Men de är bara som sagt att stå ut. Inte så himla långt kvar.

Annars har denna dag varit helt ok .
Imorgon blir det att gå till 14.55 inte så värst långt
så imorgon blir de mkt sälja. Så tror nog att jag lär bli klar med alla imorgon.
för min mamma ska skjusa mig till de ställen som ligger på andra sidan finspång.
Så tur att hon är ledig.

Nu ska man fortsätta sätta sig med matten.
Har som sagt matteprov imorgon. *suck*
skapligt jobbigt matteprov också, för de är med skala & sånt strul. hihi

men nu ska man ut med catch , så han inte kissar inomhus.

love u honey. (v)

Kommentarer
Postat av: Hanna

ha en fortsatt bra kväll, och vecka (:

2007-10-08 @ 21:29:47
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: kimJ

snygg blogg! Tycker du om reklamen Absolut vodka på min blogg! Ha en skön kväll, god natt /KimJ

2007-10-08 @ 21:35:24
URL: http://Kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0