Stövlarna

YES , stövlarna satt hur bra som helst. Men de blev inga bruna utan dem svarta..
Kände att de såg snyggare ut på mig. Men båda var snygga. men hade ett svårt val då.. så fick fundera en liten stund men dem svarta följde mig hem.. Äntligen äger jag dem *skratt*

Trodde man skulle hitta en snygg vinterjacka men icke. Enda som följde mig hem var mina stövlar.
och så köpte jag massor snyggt till min älskling, så han fick lite fina saker av mig istället för mig själv. *ler*
Men det är han värd för så mycket som han betalar för mig annars , får bo här gratis utan att betala hyra eller så.
Men var snäll och köpte mat idag så vi har lite,  var närmligen på willys. Bra mataffär ;D

Sen när man kom hem snacka om att catch blev glad när man kom hem. Hoppa som jag vet inte vad.
så kul att se hur glad han blir när man kommer hem..
Redan fredag imorgon , snart skola igen då.. sjukt.
måste ta och börja skriva mer på uppsatsen.. Är ett måste ! så man blir klar snart.
Ska se på lite filmer nu.

Kommentera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0