Om en tomtesaga

Fick en svenska uppgift som vi skulle göra. Det var att skriva en saga. Jag skrev om en tomtesaga. Tyckte faktiskt den blev helt ok enligt mig. För jag är skit dålig på att skriva sagor men nu tyckte jag faktiskt att jag lyckades. Och jag hoppas vår svenska lärare kommer tycka om den och sätta ett bra betyg på den. *skratt*
Snart börjar ugly betty. Så jäkla bra serie. Vi får hoppas att detta avsnitt är bra.. men det tror jag nog.

Nu ska man ta någoting att äta. Blev inte så himla långt inlägg nu men har inte tid.
Det man kan säga är att vår valp Catch har blivit förkyld. Han nyser hela tiden den stackarn :(
blir nog att ringa vetrinären imorgon.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0