Oboy med Grädde

Dricker det nu, de är riktigt mumsigt. Speciellt när de är så himla kallt ute.
Var bara tvungen att ta ett foto med systemkameran på muggen med Oboy och grädde.
Tog en närbild , snacka om läckert !



Sen när min älskling har slutat jobba så ska vi på kalas. Fick reda på det idag ! :|
Det är andreas farbrors barn Amanda som fyller 7 år. Grattis !
Så jag hoppas jag inte missar idol , för vill se karl- petter sjunga ju! *skratt*
Frågan är om han kan sjunga , men det verkar så ju !

Har inte mycket att skriva just nu.
enda man kan säga är att man har städat rejält förut.
så då har man det avklarat.

bye

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja då förstår jag att ni inte vill flytta.
vårt kök är inte vidare modernt, men med snygga gardiner, blommor och andra dekorationer ser det inte så fasligt ut :D
Imorgon är min första dag på Åbergs, skulle börjat i torsdags men jag har jobbat hela förra veckan.
Så vi ses på torsdag: ) Brukar du ha med dig mat dit föresten?

2007-11-04 @ 19:29:18
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0