Natti

Nu ska man faktiskt ta och lägga sig.
Imorgon är det APU som gäller för mig.
men det ska bli kul, Iallafall till 12.00 men sen det två timmarna som är kvar
brukar bli så himla sega och de brukar inte finnas så himla mycket att göra.
Men det funkar och man har tur att de finns såna tjejer som är i min ålder också
som man kan prata med och så.
Ska upp 6.15 imorgon börjar närmligen klockan 7.00 och går till 14.00
så det är tur att man börjar tidigt och kan få gå hem tidigare än vad man brukar göra.
Idag gick man närmligen till 15.50 väldigt seg dag.
Ingen Sofia eller sandra. Det var bara jag & susanne. Men hon och jag hade kul trotsallt iaf.

På fredag får man ta hem en hel kartong med HP-blad som man ska dela ut i helgen.
Får lite hjälp av min mamma, Lite svårt att dela ut alla 500 stycken själv. Så tur att min mamma
ville hjälpa mig så man har allting gjort. Ska försöka dela ut allting på lördagen så slipper man fixa det i veckan och så. Vore skönt . Hoppas bara min mamma har tid, får hålla tummarna.

Efter APU:n så ska man fixa lite svenska uppgifter.
Några uppgifter som jag inte gjort när man var sjuk.
så ska ta och fixa det . Nu måste jag sova. Upp tidigt imorgon..

Sofia, Hoppas du kommer på fredag ( :
vi ska baka lussekatter då , så du måste komma :D
Krya på dig gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0