Ledig

Idag är man ledig bara för att vi hade öppet hus i lördags.
Skapligt härligt med lite ledighet.
Men denna dag då man är ledig så städar man & tvättar.
Det behövdes. Behövde lite kläder faktiskt.
Igår var det en stressig men ändå bra dag.
Runt 8.30 åkte vi till utställningen i mjölby ridhus.
Runt 10.30 var det dags för vår valp catch att springa runt i ringen och försöka
komma så bra placering som möjligt. Jag tyckte han lyckades riktigt bra.
Han kom närmligen tvåa av 7 stycken.
Så både jag & andreas var väldigt stolt över vår pojke.

Men vi var redan klara vid 11.00 så då var det nästan dags att åka hemåt.
För vid 13.00 så skulle vi åka hemåt till andreas farmor & farfar.
Vi var närmligen bjudna på lite mat där, För det var ju Fars-dag igår.
Så hans farmor hade gjort speciel mat till mig, Tyckte det var gulligt !
Sen efter det bär det av till mina föräldrar för att fira min pappa. Så där fick man också en massa gott
Som tårta och så. och så fick man träffa min ena syster & hennes kille också..
Så gårdagen hände det skapligt mycket faktiskt men det var kul så man somnade gott sen..

Ikväll har man bestämt att jag ska göra den goda varma smörgåstårtan. Riktigt gott.
Sen se på någon bra film och ha lite myspys. Förut när posten kom så såg jag i en tidning att Ugly betty säsong 1 kommer den 14/11. Jag måste bara ha den boxen. Är helt kääär i serien alltså. Den är så himla bra.. Så den måste bli MIN *skratt* Nu ska man städa lite mer innan min älskling kommer hem :) älskar dig honey.

image74

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja absolut :)
åh den ugly betty boxen skulle jag med kunna tänka mig :)
skönt att vara ledig igår förstår jag :P

2007-11-13 @ 13:32:40
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: jessica

Jaha okej! :/ Ja, det är hemskt. Jag kände henne inte heller, men jag kände igen henne. Det är så sorligt,

2007-11-13 @ 16:30:24
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0