I skolan

Sitter i skolan nu. Vi börjar 12.40 med Personlig försäljning.
Vid 8.30 till 10.00 så var jag och min mamma ute och dela ut massa Hp-blad.
Har lite till att göra , vi ska försöka ta det sen när jag har slutat skolan.
Skönt att ha det gjort. Har massor ställen. Känns nästan som om jag har mest.

Jag lämnade in näthandel kap 4 förut och ligger bra till i det ämnet.
tror nog det är bara jag som har lämnat in det. *skönt*
Har bara personlig försäljning och svenska. Sen slutar jag..

Jag & sofia har nyss varit och ätit lite mat. så är mätt och belåten nu iallafall.
Det är knappt inga från vår klass här idag, Jag har inte sett så många här iallafall.
Nu ska man ta och rusa. bye kommentera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0