I skolan

Väntar in sista lektionen. Har närmligen svenska.
Den börjar vid 15.00 och klockan går allt för sakta.
Idag har det varit en riktigt seg dag. Sofia har inte varit här.
Bara jag & sussi. Och trött som bara den har man varit..
Jag lämnade in min saga idag. Se vad man får.. Jag blev nöjd faktiskt.
Så hoppas på bra betyg !

Sen när man kommer hem blir de att vila. Har lite ont i min mage.
Jag har ätit idag så de kan inte vara att man är hungrig iallafall.
Och ikväll ska man se på Bonde söker fru & Grey´s Anatomy. Det ska bli mysigt
och sen hade vi fått två filmer som vi hyrde på Lovefilm.se Så dem ska vi se nån dag nu också!

Nu vill jag bara hem.
Det är tråkit här i skolan..
vill hem och hämta catch sen lägga mig och vila.
Ska ta och gå ner till skåpet nu och hämta svenska böckerna.
Saknar dig andreas. vill hem till dig nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0