Bada imorgon

Imorgon har vi friskvård & då ska vi åka och bada.
Det kommer bli riktigt härligt, slippa lite lektioner för att åka & bada !
Jag kommer lungt ta några längder. Tycker det är en bra träning.
Jag hoppas nya äventyrsbadet i Finspång kommer öppna snart.
För då kan man åka dit för att ta några längder. Härligt härligt .

Idag när man vaknade så märkte jag att man hade något på underläppen.
Var som en bulle av något slag, och under dagen blev den allt mer större.
Och den ser just nu ut som en vattenblåsa eller munsår av något slag.
Så var inget kul att vakna så. & min ena halsmandel har blivit CP igen.
Så har väl något virus som håller på & krånglar. Blir Arg. Orkar inte vara mera sjuk !

Så hoppas på att friskna till nu så man orkar med skolan & så.
Tänk inte så långt kvar tills Jullovet är här. Ska bli så himla skööönt !
Så vila och njuta av julen. Nu ska man faktiskt ta och duscha sen se på lite Ugly betty boxen.
Har närmligen första säsongen , Älskar verkligen serien. Skojserie.
Sen senare när min älskling är klar så ska vi beställa Pizza, Mumsigt !

Hejsvejs , kommentera GÄRNA !!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra söndagkväll! :)

2007-11-18 @ 18:58:02
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en bra söndagkväll! :)

2007-11-18 @ 18:58:15
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0