På tisdag :)

Får vi hämta våran söta Catch. Men värsta av allt var att de var så himla sent vi ska hämta honom. Men det ska nog gå bra iallafall. Jag är så himla spänd nu. Lite tråkigt att man ska till tandläkaren dagen efter, men då är andreas hemma med honom i ca en timme. Så han behöver inte vara själv direkt. Ska bli kul och se hur mycket han har vuxit nu på sista tiden sen vi var där sist. Var länge sen nu när vi var där sist, att tiden har gått så himla fort. menar dem är redan 8 veckor imorgon. Skapligt sjukt. Men ska bli helt underbart att få hem honom nu och veta att vi äger honom. Catch och andreas är det bästa som har hänt mig i hela mitt liv. Lämna aldrig mig sötnosar. älskar er mest av allt mina älsklingar. Ska inte skriva så himla mycket nu. Ska snart ta & lägga mig. Men först ha lite underbart härligt. ska borsta tänderna också. Prova min nya tandtrådssak. Se om det funkar eller det kanske gör ont, vad vet jag. Hejsvejs, skriver nog mera nån annan dag.


Jag älskar dig Andreas mikael svensson , & dig också Catch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0