9 dagar

Nu är det 9 dagar tills vi hämtar Catch.


Idag blev lilla frida hemma. Jag hade verkligen ingen lust med skolan idag.
Igentligen inget bra att vara hemma, Men var så himla trött imorse.
Kanske inte de bästa att skylla , För har iallafall dåligt samvete.
Och det är bra att jag har, För det ska man få.
Om
45 minuter kommer min älskling hem på lunch. Ska bli skönt att mysa lite.
Han var riktigt gosig imorse, Märktes att han ville stanna hemma & bara gosa med varandra.
Var underbart.
Ville inte att han skulle gå, Han var så varm av trygghet & närhet.


Idag blir det att se Ugly Betty vid 20.00 En riktigt bra serie.
Och sen blir det att plugga massorBransch & Produktkunskaps Provet som man har imorgon.
Och sen efter andreas har haft lunch blir det nog att ta all disk som är i köket.
Eller finns
nog disk lite överallt i lägenheten faktiskt.

Blir nog att städa här hemma lite också.
Om man som sagt hinner det.

Andreas, Du har allt som jag har önskat.
Du är min solstråle som alltid kommer lysa på dagarna.
Ochnätterna är du min stjärna.
Du är allt jag behöver för att känna mig trygg.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0