love you

Vilket härligt väder vi har fått på sista tiden.
Det har varit helt underbart att vara ute och så nu.
Man längtar nog ännu mera nu till sommaren . Få kunna sola mycket & bada med sin älskling.
Och i sommar så kommer vi skaffa oss en liten golden retriver valp i våran lägenhet också.
Så allt kommer bli underbart i sommar. Ska bli kul att få lära upp den lilla valpen.
Det som behövs skaffas innan valpen kommer är: Koppel,hundmat,skålar , lite leksaker m.m
Bästa dagen är nog att få åka och hämta  honom , det kommer vara en upplevelse för oss.

idag blir det att plugga lite faktiskt , Vet inte riktigt än om man ska gå till skolan imorgon.
annars kanske det blir att jag bara går på samhällen det jag har muntliga provet i .
Men då måste jag hård plugga idag. Och det känner man inte sig riktigt för idag.
Men får se vad min andreas säger om det . Och vad han tycker !
Ligger efter med lite saker också , Skapligt jobbigt.  Men efter påsklovet får man ta tag i det. Måste det !
även om jag inte mår sådär jättebra i skolan så måste jag försöka iallafall.
ska snart ta och se på sjunde himlen på tvn. Riktigt bra serie.

den 14 april så har jag & andreas 6 månader tillsammans .
Sitter & funderar på vad man ska köpa till sin älskling då. Får väl bli något iallafall. hi
Jag älskar dig väldigt väldigt mycket darling , Jag vill tacka dig för att du finns vid min sida jämt.
kommer aldrig att sluta älska dig , du har mitt hjärta föralltid. U and me forever.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0