kärlek.

Nästa månad är det 6 månader mellan mig & andreas , Ska bli så himla underbart att fira det .
Känns speciellt på något sätt , menar 6 månader sen vi blev tillsammans . Helt underbart !
Han är det bästa som har hänt mig , Min älskling betyder så himla mycket för mig . Om han lämna mig, så skulle jag dö av gråt , han är mitt allt . Det bästa & stora steget jag någonsin har gjort i mitt liv är att flytta ihop med dig.
Och den dagen den 7 jan kommer man aldrig någonsin glömma.
Du har gjort mitt liv till en stor glimtante boll som aldrig kommer slockna. Älskar dig så himla mycket !

idag har man gått i skolan från 12.00-16.00 Värsta var att man fick vänta så länge på den sista lektionen. Men jag klarade mig, Hade ett engelska prov som man bara tränade på i en halvtimme men fixade det . : ) imorgon ska man till frissan då , wie. ska fixa slingor och klippa mig . värsta är att jag inte vet hur man ska klippa sig. Men det märks väl imorgon hur det kommer bli :D Jag tror att jag kommer klippa mig så som på denna bild som kommer att komma upp här sen , iallafall med luggen , och sen ha slingor och så : ) men vi får se.

Ska ta och kila nu .
Jag älskar dig andreas .

image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0