I will always love you

Blev ingen praktik idag , min mage är inte på topp . Och ingen andreas är hemma på lunchen heller .
För att han är i hjortkvarn och bärgar en lastbil eller vad de var . Såhär sitter man ensam i lägenheten & tråkar och har ont . Men det funkar det också! Funderar på att fixa dem där papprerna i Bransch & Produktkunskap, för har prov i det på måndag! Så bäst att plugga stenhårt och försöka få ett G.
Och sen ska man ta sig i kragen och fixa mina tre omprov och få G i dem . Lika bra det ! 
Men är så himla stressad hela tiden, vet inte riktigt vad man ska ta vägen ibland . Men vill iallafall göra mitt bästa för tänker inte gå om ett år till . Aldrig !  Berättade allt för min mamma igår hur det låg till i skolan. Och tyckte det var bra gjort av mig att vara ärlig och säga det . För gillar inte att ha det inom mig. Och kändes skönt att min mamma vet om det . Ska ta och prata med marianne imorgon och säga hur det ligger till . Det är nog lika bra det . Så dem vet om det . Se om det var imorgon man skulle vara hos kuratorn eller om det var nästa fredag . Minns inte ! Får gå & fråga om det .

Andreas : Jag vet ibland inte riktigt vart jag ska ta vägen när jag är med dig, Jag älskar att vara i din närhet, älskar att höra ditt hjärta slå, älskar att bara få vara nära din famn och sova bredvid dig. Men det bästa är att få höra dig säga "Jag älskar dig , frida" Och att du säger "Jag är din förevigt" älskar att få höra det .
Och jag kommer föralltid också vara din . kommer aldrig sluta älska dig . Vill ha fina minnen med dig.

Ska ta & kila . Tack & Hej .

Jag älskar dig mest andreas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0