Hej igen .

Nu skriver man här igen .
Sitter hemma hos mina föräldrar igen då.
För han som är hemma hos oss fixar lite med våran lägenhet, så jag hade ingen lust att vara där.
Men känner att jag inte mår så jättebra i kroppen . Tror något är på gång i kroppen, för är as seg .Så funderar på att ta en tupplur här hemma hos mamma & pappa för att sova nån timme eller så .andreas kommer sen runt 17.00 , ska bli skönt när han kommer : )Ska bara lägga mig med honom och mysa idag, känner jag. för mår inte prima idag riktigt. saknar min plutt massor , han betyder allt för mig . Du ska veta hur glad jag är som har dig älskling. Jag kommer aldrig någonsin att lämna dig . Du har mitt hjärta förevigt darling.

ska nog ta en tupplur nu .
Hejsvejs.
I Love U Forever and ever darling .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0