upp & ner dag.


Har varit en upp och ner dag idag.
Vet inte direkt varför men ibland har man känt sig på bra humör men ibland åt andra sidan trött
och sur på något sätt. Men antar att de kan vara för att man har en hund som springer runt fötterna.
Man är inte van i det ännu, Men man vänjer sig antar jag.
Annars så sov jag någon timme förut när andreas kom hem, Var så himla trött.
kände mig så himla konstig i kroppen, min rygg värker jättemycket!
Jag vet inte vad de är som gör att jag har sån smärta i ryggen.
Det är väl något skit som jag har åkt på. *som alltid*
Och efter man har sovit lite så var det dags för att gå hemåt till eva & Mikael. (min sambos föräldrar)
För mikael fyller år imorgon, men han ska bort på sin födelsedag.
Så dem köpte hem pizza som vi åt där.
Så lite ont i magen har man nu, men det är Pizzans fel. hi


Föresten igår så var vi och vaccinerade Catch.
Det gick jättebra, men dyrt blev det.
Men sånt får man räkna med.
Catch är inte bra i magen ännu, men antar att de tar
ett tag att vänja sig vid fodret.
Vi håller verkligen våra tummar nu att han blir bra.
så vi slipper sitta och vara oroliga hela tiden.
Nu känner jag att det snart är dags för sängdags.
Ska skriva lite på catchs hemsida först tänkte jag.
Bye.

Love u honey. (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0