Min Födelsedag

Nu är man redan 19 år. Tänk att man igentligen skulle ha tagit studenten igår. Det känns faktiskt skapligt surt.
men sånt får man stå ut med, ena året kunde man inte rå för, men andra kunde man det. Så nu blir det dags för mig att börja i åk 2 , Ska skärpa mig detta år med mina betyg, vill verkligen få bra betyg när jag går ut.
Så man kommer att få bra jobb i framtiden så jag och andreas kan leva lyxigt och få hur söta barn som helst. hihi
Men som sagt sen runt 14.00 blir det att åka hem till mamma & Pappa och fira mig där, släkten kommer.
Ska bli kul att se vad man får av släkten, för har verkligen ingen aning vad de kan vara. Tror att jag kommer få en mixer iallafall en sån jag vill ha. Tänk att få göra sin egna smootie. Mumsigt. Passar bra nu när de är så himla varmt ute. Hemma hos mamma och pappa blir det Jordgubbstårta som jag har beställt, det är så himlans gott. och det passar verkligen bra nu när det är Juni och allt. hi
Catch ska med hem till mina föräldrar idag igen. Hoppas han sköter sig där bara, nu när de är så mycket folk där också. Så vi får hålla tummarna för det. Nu är det dags för mig att ge honom lite mat.
ha det bra, jag ska iallafall ha en bra födelsedag :)

Jag älskar dig andreas, tack för de fina silverhalsbandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0