Helt slut, men är så kär.

Nu har man diskat & damsugit i hela lägenheten.
Helt slut i kroppen nu. Innan det blev det att se Titanic på morgonen, 3 hela timmar framför tvn.
Men blev så himla sugen på att se filmen, var jag redan sen igår.
men blev att se den imorse istället.
   

Det är allt en underbar film men ändå sorglig.


Min älskling har varit på apoteket och köpt avmaskningsmedel till Catch.
Och han kanske skulle in på arken och se efter en dummie.
Om det nu finns som sagt. Skulle vara kul att börja nu när han är valp att träna honom
att apportera. För lilla Catch verkar tycka om det.
Blir nog lite Jakt i honom tror vi. Hoppas på att han tycker om det mesta bara.
Och att jag själv kommer tycka om det också. För annars är det inget kul direkt.
När andreas har slutat jobbet blir det att åka och handla lite tills imorgon kväll och så.
Det är tusan redan midsommar imorgon. Har inte förstått det riktigt än.
menar snart är sommarlovet slut om man tänker efter, menar
det går ju hur fort som helst, tänk ska börja åk 2 nu redan.
men skulle ha slutat skolan nu igentligen, hade velat det.
men får skylla mig själv som sagt det ena året.
annars hade man börjat åk 3 nu igentligen om jag inte hade gått iv.
Men inget att ändra på nu.
I åk 2 ska jag försöka skärpa mig med min frånvaro.
För vill så gärna försöka mig på mer betyg än ett G.


Andreas , jag kommer aldrig att sluta älska dig.
Du ger mig hopp och ett underbart liv ger du mig.
jag finns alltid här för dig älskling.
vill ha dig här hela mitt liv.
vill att du aldrig lämnar mig.
För att jag kommer aldrig någonsin att lämna dig.
Du gör mitt liv värt att leva honey. (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0