Denna dag

idag blir det nog en lugn dag för både mig & Catch.
Men det är fint väder ute idag, Fast jag fryser lite om mina fötter och händer. Konstigt nog.
Men de lär nog bli lite städa idag igen, Det ser ut som fan igen.
Imorgon ska jag till tandläkaren vid 10.50
Jag känner verkligen inte för det, Men måste ju. Ska närmligen borra.
Efter detta hål har jag bara ett hål kvar. Sen hoppas jag på att jag inte får mer.
För vill verkligen inte ha mer.
För sen måste jag betala om jag ska till tandläkaren. Det är lite tråkigt faktiskt.
Men vad ska man göra, Blir nog att gå till tandläkaren när man verkligen känner att man behöver det.

Ska snart börja med att göra maten som andreas bad mig om att göra.
Han ville ha makraoner och Snitzel till mat.
Så då får han som han vill. *skratt*
Gör allt för min älskling.
Jag älskar dig darling.
Du är mitt allt.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0