ännu ett inlägg.

Idag är jag på blogg humör.
Vet i tusan varför men vill bara skriva av mig lite.

Har igentligen ingen aning vad jag ska skriva.
Kan säga att jag sitter vid msn & pratar med min lillbrorsa.
Han snackar om sin dator som han nygligen har köpt och hämtat på posten.
och att han har beställt Chassit nu med.
han är bra rolig min lillbrorsa.

Har prices duschat håret. Det behövdes.
Ska ta och fixa håret när de har torkat lite och sen efter de blir det att sminka mig lite som igår.
Skulle behöva städa här hemma igen , men ingen lust alls.
När catch har vaknat blir det att gå till macken och kika på vad husse gör.
Och så vill nog catch busa av sig lite med hugo tror jag.
han verkar tycka om hugo rätt så rejält.
Ska kila , skriver senare kanske :)

Jag älskar dig andreas svensson.
du har gjort mitt liv till det bästa. (v)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0