1 månad sen

Idag har det 1 månad sen vi hämtade våran valp Catch. Tänk vad tiden rullar iväg. Och catch är 12 veckor och 4 dagar. Och han har redan blivit vaccinerat och så nu. Han mår Prima helt enkelt. 
Idag blir det att Grilla. Andreas & Jag blev sugna. Bagetter till också! *Mums*
Annars blir de nog en lugn kväll för oss.
Det lär nog inte hända så mycket.

Jag ska ta och fixa i ordning mig lite nu.
Har duschat lite snabbt.
Kände mig så äcklig.
Sen när catch har ätit sin mat blir det att gå
till Husse och kolla vad han gör på jobbet.
Han är där ensam Just nu.
Ska kila.

Jag älskar dig honey.
Du är min lilla solstråle.
Du finns alltid i mitt hjärta. (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0