Tråkigt

Ännu en regnig dag, Vart tar solen vägen någonstans igentligen ?
Och fryser gör man också. Iskallt här. Nu skulle jag behöva andreas här, Men min älskling jobbar. Tur är det inte långt till hans jobb, bara rakt över gatan så är man framme :) Han var här nyss en liten stund för att ta en macka. Fick lite Pussar iallafall. Wie.

Vaknade klockan 4.00 att Catch står och skäller över att han vill ha mat den tiden.
Men han fick vänta, Matte & husse behövde sova. Inte sovit så bra dom två senaste dagarna. Snart har min älskling semester, Det ska bli så himla skönt att han är hemma i 3 veckor . Slippa vara ensam hela dagarna, Så att vi kan hitta på något också. Enda som är inplanerat är att vi ska till södertälje BK för att visa upp catch på utställning. Sen får vi se vad som händer . Något skoj blir det nog allt .

Blir att vila ut idag , Känner inte för något alls idag, bara ta det lungt .
Har disk och så, men känner inte alls för det . Vill bara vila .
Min rygg värker en hel del , så vila blir de att göra lite. Ska nog lägga mig snart , För catch sover nu .Då gäller det att passa på , annars är man orolig när han är vaken för jag sover så djupt så brukar inte höra så mycket vad som händer runt omkring då !

Ha en bra dag , i detta REGN :(

Jag älskar dig andreas .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0