Promenad

Var nyss ute på en promenad med Catch, Han har blivit mycket bättre med att gå en liten bit nu. Så det var riktigt skönt att gå en bit idag, kändes helt ok, Förutom att det värker lite, Som man skrev i det andra inlägget.

Nu sitter man bara här och väntar på att min älskling ska sluta jobba , Men blir själv ett tag sen iallafall. För att han ska åka och träna på Aktiv. Så blir ensam med Catch ett tag till då. Men min älskling skulle köpa Veckorevyn till mig. Och något annat gott. Han tycker synd om mig som har sån värk just nu! Mitt charmtroll så söt.

Nu har det börjat regna också , Fy vad less man är på detta väder. Förstår inte vart solen har tagit vägen ?
Solen lär väl titta fram när skolan börjar, Helt hundra på det ! Brukar ju vara så !

Ska nog ta ett varv med Catch senare, Är så himla Rastlös. måste ut och göra något.
Just nu sover han , Så sött. Han växer så himla snabbt nu. För fort .

Men han är iallafall lika söt .

Nu är det prices 1 timme kvar tills min älskling kommer hem. Åh , ska mysa med honom rejält.
Han är mitt allt , Han har gjort mitt liv till det bättre. Älskar dig honey så himla mycket . Och det vet du : )

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! förlåt att jag inte svarade på MSN förut, det vara bara min pojkvän som loggade in för att skicka en sak till min bror. Men jag hoppas vi hörs någon annan dag! :) Vad mysigt med promenad.

2007-07-11 @ 18:54:47
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0