Linköping igår

Igår var mina föräldrar, ena syster och Jag & så min älskling andreas där.
Först blev de en sväng på det där tråkiga biltema som alla karlar tycker om. hi Sen efter det blev det en sväng på Ikano-huset där jag fick två tunikor av min älskling och sen en klänning från Gina tricot av min mor. Klänningen var ur söt . Älskar den .

Gjorde värsta fynden med kläderna jag köpte, Man fick två tunikor för 149:- och klänningen kostade bara 49:- Och den var ur söt. Dom hade värsta rean i Linköping. Var inne på Bikbok med men hitta inget där, dom hade Jeans för bara 99:- Det är tusan ingenting för ett par jeans.

Men sen blev det ikea, Där köpte jag och andreas jättemycket saker.
Två hyllor som vi ska ha i köket, tavlor och lite annat som behövdes. Vi ska in dit snart igen och ta med en kärra , för vi ska handla en bokhylla som vi ska ha i tvrummet. Fastnade för den jättemycket. det gjorde andreas också ! Så lite inredning blir det allt . kan ju inte se ut såhär. hihiVi hade fått med bokhyllan om inte mina föräldrar och ena syrran var med. men vi får som sagt åka in nästa vecka.

Idag är det inget bra väder ute. så idag blir de att bara mysa här hemma i sängen med min älskling. Just nu är han och kör in en bil med bärgarn, så han jobbar lite. Men de blir pengar. wie Imorse fick han en bärgning klockan halv sju imorse, var en singelolycka emot sonstorp. Förstår inte hur folk kör igentligen, var 3 unga killar runt min ålder och uppåt. Nu ska man lägga sig i sängen och se lite på O.C avsnitt,  är helt fast i dom.

älskar dig honey.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh, vad skoj med ikea. jag vill med dit åh shoppa:D

2007-07-23 @ 13:08:23
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0