frisyren.

Då har man klippt och färgat då. Blev nöjd! Trodde inte att jag skulle bli det men de blev jag. Är inte så van att ha lite kortare hår, har lite kortare i nacken och längre fram, Frisören sa att de var inne med sån frisyr. Kan vissa en typ sån frisyr jag gjorde.

Imorgon bär de av till kolmården då ! Ska bli mysigt att gå runt där med sin älskade. Var säkert mer än 8år sen man var där sist. Så det kommer att bli kul. Och så ska vi kolla inne på tropicariumet. (Tror det stavas så)
Så för hela dagen blir det 620:- för oss båda att gå in på båda ställena.
Inte så farligt ändå, men de ska bli kul ..

Föresten hårfärgen blev ljusbrunt med en lite mörkare slinga fram i luggen. Det blev as läckert ! Andreas tyckte att jag blev söt och vacker !

snart dags för lilla frida att sussa lite , ska upp tidigt imorgon.
Ska åka och lämna catch hos min far för att han ska vara hundvakt åt honom. för man får närmligen inte ha med sig djur in där . så han får vara där och busa av sig lite ! Tänkte ta och läsa lite bok innan man sussar. Läser en bok om martina haag  , tror hon heter så.
riktigt bra bok, Det är andra boken jag läser om henne !
skriver lite imorgon om hur dagen har varit och så : )
Så tack och hej leverpajstej ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0