Dagens åktur

Blev en liten konstig rubrik, men visste inte vad jag skulle skriva!
Idag blev de en tur till Rejmyre för att hälsa på min vän susanne och hennes familj.
Vi åkte dit för att se Freja 10 veckor. Och så catch och Freja fick leka av sig lite, Det blev en hel del fotografier.
Lägger in lite bilder från dagen här sen ! Så får ni se hur söt freja är . = )

Annars har vi inte gjort ett dugg idag, Mest bara slappat här hemma och städat lite med. Imorgon ska man till frisören då, ska bli härligt faktiskt. Ska färga och klippa :D
Vet ännu inte hur man ska klippa sig, är sugen på en förändring. men frågan är hur ? hi någon som vet någon snygg frisyr , så kommentera gärna då = ) ska klippa mig 15.30 så innan dess får ni skriva en kommentar gärna. * ler *

Blir nog att snart lägga sig och sussa, har inget bättre för mig.
min älskling spelar lite X-box nu men jag lovade honom det : )
Men han ska inte spela sålänge iallafall.

ha det så bra..


     

Såhär såg de ut när dom lekte ihop : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0