18 / 7

Då ska man Klippa & färga håret.
De ska bli så himla skönt , Någon som vet nån snygg frisyr? - Som skulle Passa mig.
Skriv Gärna en kommentar då ! Och vilken färg ska man ha? Nu har man mörkt med lite blonda slingor i.
Lite tips Gärna ! Det skulle sitta fint .



Samma dag fyller min Lillbrorsa år , 17 år . Tänk vad han växer. * skratt *
Och tänk mig då , Blir 20 år nästa år . * Wie *
Skapligt Sjukt att åren går så fort. 

Föresten min älskling ringde på en volvo v70 T5 förut idag , En i norrköping som hade en snygg bil.
Så den ska vi åka och kika på, kanske idag eller imorgon, Det återstår och ser. Vi är iallafall den första som hade ringt till honom som äger bilen nu. Så vi står iallafall först. * Lite tur *
Så då kanske de blir att åka Volvo V70 T5 till Södertälje den 5 augusti. Hi hi 
Det får vi allt hoppas på. hi  


Idag skriver man rätt mycket i denna blogg , Det lär nog kanske blir mer.
Men nu ska man ta det lungt med lite bloggande ett tag.
Har lite att göra här hemma i lägenheten.
Städa, diska och så : ) Ut med catch och lite sånt .

Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh du måste se Den bästa sommaren igen;) man får sig ett gott skratt:D Jag tycker det är skitsnyggt med mörkt hår och ljusa slingor, samtidigt som man kanske vill ljusa upp hela håret lite nu till sommaren =)

2007-07-04 @ 11:18:30
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Sanna

Svar: nej när ma har valp går det ju inte att åka iväg på samma sätt som med katt, vi har ju en hund hemma(hos mina föräldrar) så den måste ju alltid någon passa när man ska iväg. Men en hundutställning är väl en jätterolig semester:D

2007-07-04 @ 13:09:40
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Sanna

hoppas det går bra på hundutställningen :) Ja visst:D klart vi kan prata där, bara att adda mig! [email protected] :)

2007-07-05 @ 07:23:46
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0