Vad hemlighetsfull han är då.

Andreas är så himla hemlig : ) vilken busunge.
Du är den bästa ängeln i hela mitt liv . Du är mitt allt .

Har varit hemma idag , inte mått så himla bra , men man känner verkligen att man mår dåligt av att vara hemma i två dagar , känns tungt , känns som folk undrar så mycket varför man är hemma .
rätt Jobbigt , förut fick jag lite besök här hemma , Sofia & Susanne kom hit , för dom hade inget för sig och dom orkade inte vänta i skolan på bussarna i timmar. Men det var lite kul att få sällskap här hemma.
För min älskling var som sagt på sjukhuset och nu är han på jobbet. *saknar dig så*
Min plutt var nyss här, han överaskade mig med att han har varit och klippt sig : )
blev jättebra på honom. Mitt söta lilla Charmtroll . Älskar dig massor snutteplutt.

Ska snart ta och duscha och så.
för ska åka sen vid 17.00 typ.
Tack&Hej för mig : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0