Du å Jag, Förevigt

Gullunge! jag älskar dig så himla myket, det går inte beskriva med något annat en min kärlek till dig.
Du gör mitt liv eller ska jag säga numera vårat? liv värt att leva.
Tänk att vi bor ihop nu:) jag har nog inte förstått det en, men det är ju verkligen så att jag å min älskade gullegris bor tillsammans:) å vi har det så himla bra.

Förlåt för att det blev sådär igår. jag är bara s å himla rädd om dig å jag vill inte fölora dig... klart jag litar på dig älskling. nu vet jag ju hur det ligger till åså. klart du ska få prata med dina kompisar. bra att vi inte har hemligheter för varandra. man måste berätta hur man känner ibland även om man kan bli sura på varandra så är det nog bra.

Jag önskar att du blir min vackra fru en dag å få ha gulliga barn med dig. Jag tänker kämpa för det, jag lever för att det ska bli så. Du är den rätta det känner jag långt inom mig.

Snart får jag komma hem till oss tror jag. för du ville ju ha pussar av mig hehe du är så charmig:)

Jag kommer älska dig förevigt det vet du.. jag tänker inte lämna dig för någon annan, för det finns inget absolut inget som kan va bättre en det vi har. det är dig jag vill leva med, ingen annan!

/Din egna pojk som är dig så kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0