äntligen helg.

Har varit ute och gått lite förut , Var skönt men väldigt kallt , var till skolan & hämtade lite böcker,
Som man hade glömt , har lite grejer att styra med när det gäller läxor. Ska försöka göra mina prov när som helst . Så man får dom klara. Känner själv att man har förändrats lite när det gäller mina betyg nu. Iallafall lite . Är mycket glad för man har en pojkvän som ställer upp & hjälper mig!
Nu står min älskling i duschen , för vi ska närmligen till min syster som fyller år. fast hon fyller på söndag.
Sen ikväll ska vi se Let´s dance och äta gott hoppas man på : )
Får se vad de blir för något gott. Min plutt är så himla duktig på att laga mat . älskar hans mat han gör.
Se också om vi ska ta och se sällskapsresan. så himla grymt bra film.
Frågan är vad som händer ihelgen då, vill hitta på något kul , men värsta är att allting kostar det man ska göra , rätt jobbigt. Men något lär väl min snuttis och jag hitta på. Vi får allt försöka iallafall. *ler*

Nu har min älskling kommit ut ur duschen, han höll på att skrämma ihjäl mig.
eller det gjorde han väl lite men jag hoppade inte upp ur stolen iallafall =P
Han lär nog bli fin i håret och så : ) han stylar sig lite nu ;) så sött.
Jag älskar dig andreas . du är min föralltid .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0