3 månader snart .

Den 14 januari är det 3 månader mellan mig & andreas. Vad tiden går fort .
Och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går .
Går inte beskriva ens med ord knappt hur mycket jag älskar honom.

Imorgon ska min sötnos till sjukhuset & fixa det där med ryggen .
Håller tummarna för honom att det kommer att gå superduper bra .
För jag vet att det kommer gå bra . känner det på mig =)
Och så fick man reda på att min lärare har tydligen åkt in till sjukhuset för att
hon hade fått några smärtor i bröstet . så hon är inlagt som jag har hört iallafall. Så märks när hon är tillbaka igen då . Nu ska man se om min plutt kommer snart då. Så ha en fortsatt trevlig onsdag . Tack&Hej.

Jag älskar dig Andreas Mikael Svensson .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0