3 månader av underbar lycka

Jag satt vid min dator och hade tråkigt, jag satt på lunar å kollade runt. Plötsligt där fanns du! en söt liten gullegris på en sida.. det är ju hon. min skolkamrats syster. Vi sa hej ja skrev kram ja skrev kramar ja skrev puss jag skrev pussar. du besvarade mig direkt. Jag kommer minnas det som det underbaraste jag någonsin gjort på internet. Att det kunde bli så måste bara betyda något. vi träffades den där kvällen den 14e oktober. jag gick ut å mötte dig där nere. Jag gav dig en kram när vi hade gått upp. Sen satt vi på lite avtsånd i soffan å kollade på the grudge. jag satt hela tiden å funderade på om jag skulle kyssa dig, men det var du som gjorde det!:) helt oförglömligt!! Man blir varm av bara tanken! Du sov över hos mig.. Sen är resten saga och historia.

Hur länge jag nu får leva med dig vid min sida kan ingen veta, men jag vill bara säga att tiden jag får av dig kommer va det underbaraste som hänt mig. varje dag, varje minut av din närvaro är så himmla underbart,
Jag hoppas å tror att du vill dela allt underbart som väntar i livet med mig. det vore som en dröm! Jag önskar inget annat en att få det. jag vill att du blir min framtid Frida.

Du vet att jag bara älskar dig å ingen annan.. Jag vet att du bara älskar mig å ingen annan. Hur underbar är inte den känslan om man tänker efter?  blir tårögd.
Att vi kan få varandra å gråta av glädje kan inte betyda något annat en att vi tycker om varandra så mycket att det inte går att tycka om varandra mer. Vi behöver inte bry oss om vad andra säger. Vi vet själva hur bra vi har det å hur vi önskar å vill att våran framtid ska se ut ihop:)

Jag kommer kämpa å göra allt för att vårt förhållande ska funka, men man behöver inte anstränga sig så mycket:) för vi passar så himla bra ihop!!

Frida. Du har gjort mig till världens lyckligaste pojke och jag är dig evigt kär. jag är din förevigt. Och du kommer alltid att ha en plats inristat i mitt hjärta. Det sitter så djupt, så det går aldrig någonsin att sudda ut även om någon försöker

Jag älskar dig av hela mitt hjärta min Frida

/Din Andreas och käre pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0