Så Söt du är min Älskling:)

Åh vet inte ens vart jag ska börja, du skriver så himla fint om mig här:)man blir verkligen tårögd å rörd!
Jag önskar du vore här nu så jag kunde få hålla om dig å kyssa dig mjukt. Saknar dig jätte mycket här. Tomt utan dig! Jag förstår att du tycker det är träligt å va själv här hehe men vi får ju ses sen:D wie ja längtar såå!

Hoppas du har det kul i norrköping iaf:) jag ska snart ta å laga lite mat tänkte jag men har inte kommit på vad en:D

Jag kommer alltid att älska dig min plutt.. å du kommer ha mig så länge du vill! För jag tänker aldrig släppa dig! du ärmitt allt å utan dig skulle det inte finnas något att leva för. såär det bara.
Du är så go som alltid finns vid min sida, jag är evight tacksam till att vi fan varandras kärlek. Jag vill aldrig att den bryts isär å jag tror å hoppas att den aldrig kommer göra det!

Jag försöker inte å bry mig det han skrev åså till dig, men det är svårt å komemr säkert ta ett tag innan jag kommit över allt helt.. men det är ju bara ett tecken på att jag är rädd om dig å inget annat! hur skulle det kännas för dig om jag inte brydde mig alls? jag skulle iaf tycka dte var konstigt om du inte blev lite sur om jag skulle ha nån som skrev till mig, du förstår säkert vad jag menar..

Jag hade hoppats på att det skulle stå något i stil med att du har ditt å jag mitt men vi kan ju va vänenr för det, men han verkar ju gilla dig lite mer en som en vän. Lite konstigt eftersom ni aldrig träffats åså. men jag känne rju inte han å vet inte hur han funkar.. Det är bara lite jobbigt att veta att han gör det å att ni pratar å jag har ju ingen aning om vad ni pratar om åså. men jag litar på dig  Min älskling snälla gör mig inte besviken:S jag tror inte du gör det å jag tror inte du vill förlora mig på det sättet bara för en sån sak. jag säger inte att du gör det men OM. Å jag säger inte att ni ska sluta prata..men du kanske skulle förklara för han hur det ligger till. att du inte vill träffa honom å att det är bara mig du vill ha, som du sa igår så jag antar att det är så Jag är jätte lycklig med dig å jag älskar dig något så otroligt mycket tro inget annat. du är det bästa som hänt mig utan tvekan! Jag önskar för allt i mitt liv att jag får ha dig för mig själv å att vi ska va lyckliga i alla våra dagar som vi får på denna jord! Jag vill att mina barn ska va dina med. å det komme rjag kämpa för! Det är dig jag vill leva med!

Jag äslar dig förevigt Frida Holmsten Jag lämnar dig aldrig! Hoppas du förstår allt jag skrivit jag menar inget dumt å jag är inte sur på något sätt, jag är världens lyckligaste med dig
Hoppas vi får enlika bra dag som igår:)

Love u so much
/Din förevigt Gulleplutt å Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0