Dekoration

Idag har det inte hänt så speciellt mycket på praktiken.
Har fått gjort två stycken tulpanbuketter och sen två andra dekorations grejer.
Och sen min egen dekoration som var till present till andreas mamma som fyller år idag.
Vart jättenöjd med den faktiskt , och den blev fin med . så den var jag nöjd med.
Andreas tyckte att man kanske skulle ta och bli florist , men värsta är att det tar sån tid innan man blir det.
och de tar verkligen på krafterna när det gäller att använda rygg och händer hela tiden och att röra sig mycket också , men det märks som sagt i framtiden vad jag vill bli och så.

Just nu sitter man här och saknar andreas, han kommer väl snart hem hoppas jag.
ikväll ska vi till andreas mamma och pappa, men värsta är att jag inte alls är riktigt pigg på det. är så trött i kroppen och så. känns som man behöver sömn , få vila ut och så. men andreas kanske blir sur om man säger att jag vill vara hemma & ta det lungt med honom . men han kanske vill dit .
Vi får som sagt se vad han säger sen .
Ska nog ta och lägga mig tills han kommer hem. åh , älskar honom så himla mycket.
Love u so much.
imorgon ska man till norrköping med praktiken , ska till en affär där dem säljer massa blommor & så.
Så det ska bli intressant faktiskt . Nu ska man kila . Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0