är på kelhumör

Är på något gulligt humör idag .
Ville verkligen inte att min andreas skulle gå vid lunchen förut och när han nyss var här också.
Känns så tomt utan dig plutten . Älskar dig så himla mycket , Jag tänker aldrig att lämna dig .
Tack för du tog hand om mig igår när vi skulle lägga oss , Var så hemskt att ha sån smärta i magen igår.
Vill bara bli av med detta skit och få vara normal istället , hi .
Det är skapligt jobbigt att ha sån här  smärta som jag har i min mage och att man hela tiden får springa på toaletten hela tiden , man kan ju nästan inte åka någonstans ju.
Ikväll ska bara jag & min älskling mysa och se någon bra film kanske , och äta gott.
Jag saknar min älskling så mycket nu , och så ska man in i duschen helt ensam utan honom , Det
känns inte bra , hatar att stå ensam utan honom i duschen , det ska du veta älskling .
Jag älskar dig , idag , imorgon & förevigt.

Lite fina dikter .

Vacker är du
Kloka dina ord
Underbar när du skrattar
Ingen ser
Ingen vet
Ingen någonsin kanske fattar
Vem du är
Vad du gör
Vad du betyder för mig
Men jag hoppas
Men jag tror
Du vet vad du betyder för mig.

Du ligger mig nära om hjärtat mitt
du tog på mig så att hela själen log

Du kysste mig hårt och länge

Hela kroppen rös av lycka
du gav mig något den kvällen som bevisade
bevisade att det är mig du älskar

Du såg bara mig

Jag såg lyckan i dina ögon
lyckan om det du och jag har tillsammans

Vi har ibland svåra tider
men vi har bevisat att vi klarar allt tillsammans

Vi är starka, vi ger aldrig upp
vi ger aldrig upp hoppet om att vi tillhör varandra

Det är du och jag emot hela världen
Föralltid Du&Ja.


Jag kommer alltid att älska dig andreas, vad som än händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0