älskar dig

Har nyss dammsugit golvet , diskat två ggr nu , lagat mat åt mig och älsklingen. Och ska snart ta och gå in och duscha , Jobbigt att duscha ensam men det får väl gå . Låter lite som det skulle kunna vara vår ute nu , för fåglarna viskar . Låter så härligt som de skulle vara vår på väg just nu. Jag vill ha vår , slippa ha på sig så himla mycket vinterkläder jämt , Det är jobbigt . Idag ska jag & min plutt in och storhandla på willys , det behövs faktiskt , För det ekar i kylskåpet och frysen . hihi Och jag & min plutt pratade om att köpa tredje boxen O.C idag också , Så hoppas på det : ) O.C är så jäääkla bra. =)

Duktigt av dig älskling att sätta in en annons på din svarta bil idag . Duktigt . Och att du sålde lite delar idag var också starkt gjort . Du ska veta att jag kommer stötta dig : ) hi älskar dig mest i hela världen , och det vet du .

nu ska man duscha .
Tack & hej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0