YES

Nu är onsdagen här.
Senare på eftermiddagen kommer min älskling hem.
Dom här två nätterna har varit hemska och ensamna.
Visst , har man haft hunden här men iallafall inte samma sak.
märks att de fattas något. Märks verkligen hur mycket vi älskar varandra ( :

Har pratat massor i telefonen varje dag. Kan verkligen inte vara utan varandra. *Ler*

Idag börjar man halv 2 skapligt skönt. Har bara två lektioner.
Prov och sen svenska. Slutar 15.50 så det är skapligt skönt faktiskt !
Ska snart sätta mig med provet mer och plugga. Det behövs känner jag.
känner inte direkt att man kan det ännu, så nu när man har sån sovmorgon
så kan man lika bra sätta sig och plugga mer på det, för att vara mer på den säkra sidan.

Klockan tickar så otroligt fort så snart kommer man sitta där och göra provet.
så bäst att jag sätter fart nu. Kommentera snälla  , Min blogg kanske inte står så mycket intressant.
men ni kan väl åtminstonde skriva någon rad ? ( :



Denna bild är tagen förra året på Julafton ;)
med min mobiltelefon som jag då fick av min älskling.

Kommentarer
Postat av: sandra

Snygg tröja han hade:P Undra vem som har köpt den?:D

2008-01-06 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0