Oseriös skolan är

Lust att bara skrika åt vissa lärare om vad dom sysslar med ?!
Kommer till skolan läser på inför Provet vi ska ha, men när vi väl väntar på läraren
ska komma så hade vi suttit i 20 minuter för att lektionen skulle börja.
Men ingen lärare kom, så då sa några i klassen vi kollar i Caffan. Men ingen där.
Så typ vissa sket i att kolla efter henne, men till slut ser vi henne och hon säger att vi ska vara i
detta klassrum men hon sa till oss att vi skulle vara i ett annat. Så liksom vad håller hon på med ?
men sen blev hon så jäkla arg eller sur för att vi tjatsade tillbaka med henne och då sa hon vi gör provet efter
jullovet och så gick hon. Menar hur knäpp är hon. Visst var de skönt att slippa provet men ändå inte.
Och så hade vi ingen svenska . Så gick dit i onödan. Förstår mig inte på hur lärare informerar, Någon mer som inte förstår sig på vissa lärare ? Så det var bara att gå hemåt för mig . * SUCK * 

Nu sitter man här hemma och väntar på att min andreas ska komma hem nu. 
Han åkte 14.15 från Enköping så han kanske är hemma runt 16.45 sa han. 
Vill ha hem honom nu. Ska bli så skönt att ha honom nära sig. 
Sen runt 16.00 eller något sånt så ska man med mina föräldrar och handla lite. 
Och jag vet inte alls vilken dag eller hur man ska ta sig in till stan för att handla de sista förbaskade julklapparna ? 
Inget körkort har man så man kommer ju ingen stans. så jäkla typiskt . 
om man nu ska ta och städa lite här hemma. Så min plutt blir glad. KOMMENTERA !!! ( :  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0