Lördag

Lördag är det redan. Men idag blir de att stor städa här hemma. Det behövs !
Andreas åkte & bärgade. En stulen bil. Förstår inte hur folk kan ta bilar och bara åka iväg, och sen dumpa bilarna någonstans efter sin åktur. Idioter helt enkelt. Men antar att de tar bilar då det är påverkade.

Ingen snö har vi fått än, Undra när den har tänkt komma igentligen?
Snart hoppas jag, för vill inte ha snö i mars, april iallafall.
Har inte så himla mycket att skriva här i min blogg, men vill skriva av mig lite.

Föresten igår ringde en läkare till andreas, Och sa att han skulle operera sina armar igen. Han skulle ha gjort det i november först men då blev det inget. Så nu ska han ta chansen. Så kommer vara ledig den dagen för att vara där när han vaknar. Kan inte vara så kul att inte ha någon där när han vaknar, så han bad mig finnas där. 

Ska ta och ställa mig i duschen nu . 
Kommentera för tusan *skratt*


 

Kommentarer
Postat av: Sanna

säsong 3 kostar 500 typ i butik så nu fick jag den ju ialla fall 150 spänn billigare :D
hur är det med dig ? :)
puss åh kram!

2007-12-30 @ 08:50:56
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Sanna

ja lite snö skulle inte vara fel:D
med mgi är det bara bra:D
ska du göra nått kul ikväll?
kram

2007-12-31 @ 08:08:12
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0