Då var Julafton över

Jahopp den dagen gick skapligt  fort över.
Jag & andreas firade Julafton först hemma hos hans farmor & farfar med hans familj och släkt.
Det var mycket trevligt. Vi fick mycket köksinredning och så. Och jag fick lite kläder av dom.
Sen senare på kvällen bär det av till min familj plus släkt. Där hade vi mer som ett Julklappsbyte istället.
Mamma fick mig så av henne fick jag en typ tunnika klänning och sen en film. Blev jättenöjd. men fick även av min mormor och morfar. Dom kunde inte hålla sig så de var tvugna att ge sa dom. Fick läppglans och parfym plus 500 kr. Så min Julafton var helt enkelt underbar och mysig.

Mina Julklappar

* Tunnika klänning ( Gina tricot )
* En dvd film.
* Playstation 2 & ett spel.
* två tröjor ( New Yorker )
* Paris hilton parfymen
* stekpanna & en pasta kastrull
* En skrapa till spisen ( som man tar bort fastbränt med)
* En Popmaskin (fick pengar istället för vi hade en sån redan)
* en liten radio till köket
* 1000kr
* bäddset
* 500 kr
*Läppglans 
* Parfym 
 
Jag tror det var allt, men har säkert missat något.

Efter alla dessa dagar så har man känt sig lite konstig i kroppen.
så jag håller på att bli sjuk känns det som. nyser som bara den iallafall.
Men jag hoppas det inte är något på väg då blir jag tusan tokig.
Kommentera gärna ! ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0