tungt

Allting med praktiken att göra känns jobbigt. Jag orkar inte snart lägga engeri till att hitta någon Praktik.
Antingen finns de redan någon elev som har praktik där man söker. eller så har dom inte tid till att lära upp en.
eller så tar dom inte emot såna som inte går den linjen. Så alltid är det något just dom man ringer till.
Så min energi tar snart slut. Hjälp mig?!

Jag vill heldre bara jobba med allting som vi har i skolan. Vill inte ha skit praktik.
Visst är de bra på ett sätt men ändå inte.. * stort suck * Och läraren tjatar & tjatar på att man ska hitta någon nu.
men det är tusan inte lätt menar de är inte som förr. Våran lärare tror liksom att ringer man på det stället man verkligen vill ha så får man det, men så är det inte. Oftast får man ringa eller gå till hur många ställen som helst. menar de är ju bara inte våran klass som är ute på APU nu. Är många från högstadiet som också är ute. 
Men det förstår inte hon , hon är trög av sig.. är hon 64 år eller vad hon är, så hon fattar inte så himla mycket. 

Men får väl ringa runt lite idag, kan inte gå till affärerna för har feber. *suck* 
så jag hoppas att jag får napp så man kan säga till läraren att jag har praktik nu =) 
då lär hon väl bli glad, annars blir jag tokig. 

2 timmar kvar tills min älskling kommer hem på lunch, saknar honom otroligt. 
myspys ikväll. underbart. Det kanske blir så att vi ska in till sandra, thyra & Lhine idag med.
för att hon ska få klippa catch så han blir fin tills på söndag :D 

Jag älskar dig andreas svensson.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0