Skit väder

Snart börjar skolan då, Redan på måndag. Känner inte alls för att börja , det enda som ska bli kul är att man får träffa sina vänner igen. Det är väl de enda som man ser fram emot. Hoppas det inte bli en massa Prov direkt typ när skolan sätter igång. Det skulle vara allt för jobbigt. men tror nog lärarna är lite snälla iallafall.

Idag är det lika tråkigt väder ute som de var igår. Så vad ska man hitta på ?
Jag hoppas min kusin kommer förbi, så vi kan hitta på något. Det skulle vara lite kul , för hon åker hem antingen på fredag eller på lördag. Så det är bäst att vara nu när vi kan, för sen har man så himla fullt upp med skolan. * suck *

Det är dags för mig nu att laga lite mat , för min älskling kommer vid 12.00 och ska äta lunch.
så bäst att sätta lite fart nu . Tur att maten man ska laga går fort .

skriver lite senare kanske ..


Kommentarer
Postat av: m

min börjar på torsdag

2007-08-16 @ 11:37:29
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0